Begin met alle aansluitingen en aanverwanten op het
inlaatspruitstuk los te maken.




.

Er komt een beetje koelvloeistof uit deze leidingen. Niet
van wakker liggen.



De gaskabel loshalen van het gasklephuis. Er zit een
circlips over.




In de 2 tapgaten linksboven op het spruitstuk zit de
purgeerklep gemonteerd, op deze afbeelding niet te zien.
Maak die ook los. Dan kan het bovenste stuk van het
spruitstuk losgeschroefd worden.


Er zitten twee steunstangen aan de onderste helft va het
spruitstuk. deze moeten ook los.


Trek de stekker los van de kabelboom van de injecteurs.

En maak de brandstofleidingen los.

Verlies de pakkingen niet! Controleer ze zorgvuldig op
beschadiging of uitdroging en vervang bij de minste twijfel.


De aansluiting op de brandstofrail: soms met kruiskop,
soms met inbus. Aan de achterkant van de rail zit de
drukregelaar. Haal die er ook uit. Let ook weer op de rubber
pakkingen.



Een beetje een verborgen moer van de beschermkap van de
startmotor en het hitteschild. Ze moet ook los.

Zet de 2 buitenste en de middelste moer van het
uitlaatspruitstuk los en haal het hitteschild weg.




Op de afbeelding is de betere, gegoten versie van het
uitlaatspruitstuk te zien.

Die van jouw is van plaatstaal

Het uitlaatspruitstuk kan nu van de cilinderkop worden
gehaald.

Controleer elke lasnaad zorgvuldig op scheurtjes en
schuur de gescheurde lasnaden zoveel mogelijk uit met een
Dremel. Nu kunnen de scheurtjes opnieuw dicht gelast worden.

|